Service & Support
På denna informationssida hittar ni våra service- och support förfarande. Förfarandet varierar för de olika varumärkena, sök därför nedan efter det varumärke som du önskar mer information om.
På denna informationssida hittar ni våra service- och support förfarande. Förfarandet varierar för de olika varumärkena, sök därför nedan efter det varumärke som du önskar mer information om.
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett
returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order. Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
Garantitid: Begränsad 2 eller 3 års global garanti
Konsument ska gå till närmaste Samsonite återförsäljare, kvitto eller stämplat garantikort ska medtas.
Återförsäljare hittas på www.samsonite.com
För reservdelar kontakta repair.sweden@samsonite.com med bilder på skadan för en bedömning.
Vid eventuell kreditering kommer detta ske från Samsonite till Order Nordic, vidare till Order Nordics kund.
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
För garantiärenden hänvisar vi er att kontakta
Apple
Tel: 020-100 529.
https://support.apple.com/sv-se
mcare
Tel: 010-102 55 70
https://mcaresweden.se
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in därefter skapas ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
Alla service-ärenden gällande Audio-Technica hanteras via Xpos.
ÅF registrerar där ärendet under NGS som är Audio-Technicas general-agent och får då vidare instruktioner om enhet skall skickas in för reparation eller om det skall krediteras, svar kan ta några dagar.
- OBS! Välj Order Nordic AB som extern distributör när ni skapar ett nytt ärende
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett
returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order. Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett
returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order. Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
Garantitid: Begränsad 2 eller 3 års global garanti
Konsument ska gå till närmaste Samsonite återförsäljare, kvitto eller stämplat garantikort ska medtas.
Återförsäljare hittas på www.samsonite.com
För reservdelar kontakta repair.sweden@samsonite.com med bilder på skadan för en bedömning.
Vid eventuell kreditering kommer detta ske från Samsonite till Order Nordic, vidare till Order Nordics kund.
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
För garantiärenden hänvisar vi er att kontakta
Apple
Tel: 020-100 529.
https://support.apple.com/sv-se
mcare
Tel: 010-102 55 70
https://mcaresweden.se
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in därefter skapas ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia, felbeskrivning och foto skickas in, därefter skapas
ett returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett returnummer
och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order.
Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB
Alla service-ärenden gällande Audio-Technica hanteras via Xpos.
ÅF registrerar där ärendet under NGS som är Audio-Technicas general-agent och får då vidare instruktioner om enhet skall skickas in för reparation eller om det skall krediteras, svar kan ta några dagar.
- OBS! Välj Order Nordic AB som extern distributör när ni skapar ett nytt ärende
DOA/RMA hanteras av Order Nordic AB.
Fakturakopia och felbeskrivning skickas in, därefter skapas ett
returnummer och vidare tillvägagångssätt meddelas av Order. Efter godkännande krediteras produkten.
Tel: +46 (0)42 25 23 76 (RMA avdelning Order Nordic AB)
Returbegäran till Order Nordic AB